0 800 301 555

МЕРЕЖА АЗС KLO ВІДКРИЛА ЛОКАВОРСКИЙ РЕСТОРАН У КИЄВІ

Українські мережеві АЗС, особливо у великих містах, давно вже відійшли від класичного формату заправки з кіоском. Крім повного бака заїжджому відвідувачеві пропонують легкий шопінг, кава і навіть повноцінну вечерю у придорожньому закладі. Але, здається, ніхто раніше не відкривав при АЗК повноцінний ресторан.

Висока конкуренція на паливному ринку і вузьке поле для маневрів з ціноутворенням змушує учасників проявляти винахідливість для залучення клієнтів до своєї мережі. Тому спектр послуг, що надаються на АЗК, постійно розширюється, як і їх частка прибутку в загальній структурі компанії. Один із перспективних напрямків - ритейл: мінімаркетів при заправці давно нікого не здивуєш, але останнім часом деякі мережі зайнялися будівництвом повноцінних магазинів з широким асортиментом товарів.

 

 

Ще один напрямок, який освоюють паливні компанії - ресторанний бізнес. Мережа АЗС KLO недавно відкрила ресторан "Борщ" нового формату - без приставки "придорожний". Різниця досить істотна: більшість закладів при заправних станціях по своїй організації, складу меню і обслуговування близькі до стандартів фаст-фуду, у той час як новий "Борщ" позиціонують як локаворский заклад - ресторан, у якому використовуються продукти виключно українського походження. Це означає, що тут не запропонують скуштувати середземноморської екзотики, зате все на столі буде максимально. Основу пропозиції оновленого ресторану "Борщ" як і раніше становлять страви сучасної української кухні, розбавлені широким асортиментом, запозичений у європейських кухарів. Велика увага приділяється презентації страв і подачі - в залі працюють офіціанти, так що клієнтові не доведеться відстоювати чергу з підносом.

 

 

Варто відзначити ще одну особливість локаворскіх ресторанів - сезонну залежність складу меню. Іншими словами, постійні клієнти обов'язково помітять регулярні оновлення страв восени і навесні, такі природному природному циклу. Що залишиться незмінним взимку і влітку, так це коктейльна карта, складена спеціально для нового "Борщу" найкращим барменом України 2016 року Тарасом Оношко.

 

 

Зміна формату закладу позначилася і на його інтер'єрі - тепер "Борщ" більше схожий на сучасний непретензійний ресторан, в який ходять сім'ями і у перервах на обід. Як і у випадку з продуктами, усі елементи декору тут - українського виробництва. Це означає, що кожна цеглина, освітлювальний прилад, кожна нитка і дерев'яна панель зроблені у нас. І всі кошти, витрачені KLO на реконструкцію, залишилися в нашій країні. В результаті вийшов сучасний етно-лофт - місце, у яке варто заїхати не тільки по дорозі на заправку. Втім, так відбувалося і раніше - за даними KLO, тільки 10% клієнтів "Борщу" заправлялися на АЗК - переважна більшість приходило просто поїсти.

 

Оновлений "Борщ" поки тільки один - на столичному Броварському проспекті. І є всі підстави вважати, що ідея виявиться вірною: неминуча паливна революція і стрімке зростання поголів'я електромобілів в Україні приведуть до того, що скоро клієнти будуть проводити на АЗК набагато більше часу - адже електромобіль ніяк не перезарядиш за п'ять хвилин. Так чому б не провести цей час за відмінним вечерею.

 

Читати повністю: http://biz.liga.net/all/all/novosti/3709528-set-azs-klo-otkryla-lokavorskiy-restoran-v-kieve.htm?show_workflow=Y

 

 

 
 
 
Повернутись до розділу Преса про нас
Зв'язатися з нами